Sony XB950B1 Extra Bass zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XB950B1 Extra Bass zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

diederik schuur 07-11-2017

goed geluid, materiaal snel kapot

voor het goede geluid en positieve review gekocht.
Geluid is goed, na 3 maanden volume niet meer draadloos te gebruiken, is gerepareerd.
Nu na 6 maanden , normaal gebruik , breekt een oorschelp af!
Breuk wordt niet gerepareerd binnen garantie!

Pluspunten

• geluid
  • draadloos

Minpunten

• materiaal

marcmvb 09-06-2017

geweldige bass

Deze koptelefoon is heel handig en eenvoudig in gebruik. De koptelefoon heeft verder een hele fijne pasvorm, hierdoor kan je de koptelefoon uren ophouden zonder pijn aan je oren of hoofd te krijgen.
De levensduur van de accu is subliem en is zeker een pluspunt aan deze koptelefoon, want ik heb deze koptelefoon nu al 3 weken en ik heb hem pas 3 keer hoeven opladen.
Een ander groot pluspunt aan deze koptelefoon is de bass (wat al aan mijn titel te zien was), want deze bass kan versteld worden met een mobiele app die bij deze koptelefoon hoort. Met deze app is de bass en surround sound in te stellen. Hiermee kan je een nieuwe manier van muziek luisteren ervaren. Ik ben zeer tevreden over dit product vanwege de goede kwaliteit en het mooie geluid van deze koptelefoon. Het maakt niet uit hoe hard je het volume aanzet, het geluid vervormd niet.
Ik raad deze koptelefoon zeker aan, want hij is echt het geld waard.

Pluspunten

• goede bass
  • surround sound
  • goede pasvorm
  • mobiele app

Minpunten

• groot en niet opvouwbaar

le0nh 29-05-2017

Goede accuduur, Goed geluid, Goede bouwkwaliteit

Zeer makkelijk te koppelen met je bluetooth apparaten! werkt echt zonder slag of stoot, hier heb ik wel eens andere ervaringen mee. Ook het wisselen tussen verschillende aparaten gaat vlekkenloos. Overigens is de afstand waarover de verbinding tot stand blijft zeer lang. De accuduur is ook goed, ik luister dagelijks ongeveer 4-6 uur met deze koptelefoon en laad hem 1,5 wekelijks op. (Dan is ie ook echt leeg) Overigens kun je dan nog wel met de 3,5mm audio jack audio afspelen door de koptelefoon, dus zonder muziek zit je nooit. Ookal heeft dit exemplaar geen actieve noise cancelling blokkeerd het nog weldegelijk veel omgevingsgeluiden. Als je van veel bass houd aan te raden! De Extra bass modus is echt goed.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Goede bouwkwaliteit

Arnhemse 29-05-2017

Fantastische koptelefoon die zeer verslavend is!

Prachtige, maar simpele koptelefoon maar met grootse kwaliteiten. Het geluid is haarsscherp en kan nog verfijnd worden door de extra bass functie, heel erg lekker voor house nummers e.d. Als je de koptelefoon op hebt hoor je echt helemaal niets meer van de omgeving. En dat terwijl het geluid niet heel hard aanstaat. De kussentjes van de koptelefoon gaan helemaal over je oren en zitten ook heel erg fijn. Je kan de koptelefoon uren op hebben en nog steeds geen last krijgen van pijnlijke oren.
De bluetooth functienwerkt razendsnel, binnen no time is je telefoon verbonden met je koptelefoon. De koptelefoon werkt nog steeds goed van een grote afstand dus je kan bijvoorbeeld lekker schoonmaken met je koptelefoon op!
Door dit product luister ik de hele dag door naar muziek, het wordt nog intenser met deze koptelefoon. Dikke aanrader dus!

Pluspunten

• Bass
  • Geluid
  • Kussentjes
  • Snelheid en afstand bluetooth
  • Batterijduur

Cindy B. 29-05-2017

Mooi geluid

Op dit moment maak ongeveer een week gebruik van deze Sony koptelefoon. Het is een koptelefoon met geweldig geluid. De koptelefoon gebruik ik overwegend in de bus. Hiervoor maakte ik gebruik van earplugs. Het geluid hiervan is niet te vergelijken met deze koptelefoon.

Het geluid wordt goed gedempt voor de mensen om mij heen. Dit is een punt die ik heel belangrijk vind, omdat ik niet wil dat de mensen om mij heen last hebben van mijn muziek.
De tonen zijn helder en de bass is in te stellen naar eigen voorkeur. Ook dit is erg fijn, bij bepaalde nummers wil ik geen diepe bass horen.

De koptelefoon zit ook erg lekker. Het is fijn dat hij draadloos is, omdat je geen gedoe hebt met draden die vaak in de knoop zitten of uiteindelijk dat de koptelefoon het niet meer doet vanwege een beschadigd draad. De verbinding tussen mijn telefoon (IPhone) en de koptelefoon is ook geweldig. Ik heb dus de maximale bewegingsvrijheid.

Bij de koptelefoon maak ik gebruik van twee verschillende apps. De ene app is om de geluidsinstellingen aan te passen en de andere app is bedoeld om je muziek af te spelen. Beide apps zijn erg gebruiksvriendelijk.

Op de koptelefoon zitten een aantal knoppen om de koptelefoon te bedienen. Deze hadden van mij weg gemogen, omdat ik niet goed kan zien waar de knoppen zitten. Alleen de bass-knop kan ik makkelijk vinden, omdat die ook iets groter is.

De prijs kwaliteitsverhouding is heel positief. Zoals hierboven te lezen is, raad ik product van harte aan.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluid

Minpunten

• Bedieningsknoppen